اعمال جریمه برای پرتاب زباله از پنجره ماشین

خرید بک لینک

جریمه برای پرتاب زباله از پنجره ماشین

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال قانون خودروهایی که سرنشینانش اقدام به پرتاب زباله به سطح معابر و خیابانها میکنند، خبر داد.

حسینی

سردار سید تیمور حسینی، درباره خودروهایی که رانندگان یا سرنشینانشان اقدام به ریختن زباله به سطح معابر و بزرگراهها میکنند، گفت: مطابق قانون اگر ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی خودرویی را مشاهده کنند که از داخل آن زبالهای به بیرون ریخته میشود، آنان حق جریمه و اعمال قانون این خودرو را دارند.

حسینی با بیان اینکه این قانون طرح جدیدی نیست و مدتهاست که در پایتخت اجرا میشود، گفت: البته تعداد خودروهایی که راننده یا سرنشینان آن اقدام به ریختن زباله به بیرون از خودرو میکنند، زیاد نیست و خوشبختانه اغلب افراد فرهنگ درستی در این زمینه دارند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره مبلغ جریمه این خودروها نیز به ایسنا گفت: مبلغ جریمه در شهر تهران ۳۰۰ هزار ریال است و هر جا که ماموران ما با چنین موردی روبهرو شوند حتما نسبت به اعمال قانون متخلفان اقدام خواهند کرد.

حسینی با بیان اینکه پلیس حفاظت از محیط زیست و حفظ چهره آراسته شهر را وظیفه خود میداند، خاطر نشان کرد: همانطور که خودروهای آلاینده، دودزا و فاقد معاینه فنی جریمه شده و خودروهایی که فاقد تاییدیه محیط زیست باشند نیز شمارهگذاری نخواهند شد، خودروهایی که سرنشینانش با ریختن زباله به سطح خیابان و معابر آن را آلوده کنند نیز جریمه خواهند شد.

منبع : ایسنا

تابش...

ما را در سایت تابش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: علی تابش بازدید: 250 تاريخ: شنبه 22 خرداد 1395 ساعت: 19:45

صفحه بندی