افزایش حملات سایبری علیه داعش

خرید بک لینک

حملات سایبریپنتاگون از افزایش حملات سایبری علیه داعش خبر داد

پنتاگون اعلام کرده است که از منابع ایالات متحده آمریکا برای افزایش حملات سایبری علیه گروه تروریستی داعش استفاده می کند.
این برای نخستین بار است که مقامات نظامی ایالات متحده آمریکادر حالی که در حال جنگ نظامی با گروهی هستند، از انجام حملات سایبری نام می برند.
اشتون کارتر، وزیذ دفاع آمریکا روز دوشنبه اعلام کرده است که حملات سایبری علیه داعش توسط فرمانده هان سایبری آمریکا و تحت نظارت آژانس امنیت ملی این کشور انجام می شود.
او به خبرنگاران گفت که آمریکا حملات سایبری را «تشدید» می کند. به گفته کارتر در این حملات سایبری تراکنش زیادی از فرکانس های رادیویی فرستاده می شود و این فرکانس ها باعث ضعف سیستم امنتیت و سیستم ارتباطات داخلی گروه داعش می شوند.
کارتر همکاری نیروی های آی تی را با نیروهای نظامی در جنگ با گروه تروریستی داعش یک «نقطه عطف» می داند. او می گوید که با این حملات قدرت سایبری داعش شکسته خواهد شد.

لینک منبع: الاخباریه

- - , .

تابش...

ما را در سایت تابش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: علی تابش بازدید: 189 تاريخ: چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت: 14:10

صفحه بندی