شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی: سیسی هر ماه ۲ بار با نتانیاهو گفتگو می کند
شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عبد الفتاح سیسی رئیس جمهور مصر هر دو هفته یکبار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس گفتگو می کند.
این شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد که سیسی هر ماه دو بار با نتانیاهو تماس تلفنی برقرار کرده و مسائل مربوط به همکاری های راهبردی و هماهنگی امنیتی را با وی در میان می گذارد.
این شبکه صهیونیستی اعلام کرد که همکاری های امنیتی مصر با رژیم صهیونیستی به مرور زمان قویتر و گسترده تر می شود.
شبکه مذکور همچنین با “حاییم کورین” سفیر رژیم صهیونیستی در مصر تماس تلفنی برقرار کرد و وی نیز به نوبه خود اعلام نمود که سیسی چندین بار با وی دیدار کرده است.
سفیر اسرائیل در مصر تصریح کرد که «به صورت دوره ای با مسئولان برجسته مصری دیدار و درباره بسیاری از مسائل گفتگو می کنم و می توانم بگویم که روابط تل آویو و قاهره خیلی خوب است.»
وی درباره دعوتش از “توفیق عکاشه” نماینده پارلمان مصر به منزلش که باعث حمله نمایندگان با کفش به وی در داخل پارلمان شد، تصریح کرد که عکاشه پس از این حادثه با من تماس گرفت و اعلام کرد که به تصمیمش برای سفر به فلسطین اشغالی پایبند است.
سفیر رژیم صهیونیستی در مصر با اشاره به اینکه آماده دیدار با نمایندگان گروه های سیاسی این کشور است، اعلام کرد که عکاشه به وی وعده دیدارهای مجدد را داده است.
- - , .
تابش...
ما را در سایت تابش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: علی تابش بازدید: 162 تاريخ: سه شنبه 11 اسفند 1394 ساعت: 12:17